أهلا وسهلا بك إلى فكك مني Fokak Meny.
  • تسجيل الدخول:

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

اللهم اعطنا القوة لندرك أن الخائفين لا يصنعون الحرية ، و الضعفاء لا يخلقون الكرامة ، و المترددين لن تقوى أيديهم المرتعشة على البناء

- الإهدائات >> فراشة الاسلام الي فكك منى : المنتدى وحشنى اوووووووووووووووووووى رغم الفضاء والتصحر ده كوكى الي مصطفى شومان : انت فين يا ابنى انت انا جيييييييييييييت ده لو انت فاكرنى اصلا؟؟؟؟ فراشة الاسلام الي اعضاء منتدى فكك منى : كل سنة وانتوا طيبين وعيد سعيد عليكوا Mannora الي اصحااااااااااااب زمااان : مس يووووووووووووووو فينيام زمان كنا بنذاكر ع فكك ونطبق يوميا يخرب بيت الفيس بقى مجهول الي fokakmeny_down : منتدى ثقيل دم موووو حلووو أستغفر الله العظيم لولا الي كل المنتدى : وحشتونى وحشتونى وحشتونى وكل سنة وانتم طيبين وبخير همسة الي فكك منى : وحشتنى يا منتدايا الغالى , سلامى لكل الناس اللى موجوده وبالأخص صحابى ,فكك منى 2007 و 2008 كان بيتنا وجنتنا. فراشة الاسلام الي كل اعضاء فكك منى : اووووووووووف الدراسة تانى مش هخلص انا شكلى باااااااااااااااى باااااااااااى فكك منى فراشة الاسلام الي كل كل اعضاء منتدى فكك منى : احلفكوا بأيه فوووووووقوا شوية .......حرام عليكم المنتدى عفن من كتر الركنة الشبح الي كل اعضاء فكك منى : لقد عاد شبح المنتدى من اراد منك شئ فليطلبة منى

معلومات الموضوع

اجبارى لازم تضحك وتكركر لا يوجد حل اخر

رابط الموضوع لارساله الى اصدقائك
https://fokakmeny.fokak.us/showthread.php?t=30602

النتائج 1 إلى 6 من 6
    ادارى له وزنه
    الصورة الرمزية ..::HaMaDa::..

شكراً : 0
    تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
    بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : ..::HaMaDa::.. غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 17
    Array

اجبارى لازم تضحك وتكركر لا يوجد حل اخر

احلى سلام واحلى مسا على اعضاء منتدى حكايه الغالين اليوم انا جايبلكم حبت نكت تروق الدم وتنسى الواحد همومه يلا بقى نبدء

بسم الله

اثنين من الصاعيده هاجموا الناس الي بتطلع عليهم نكت وطلبوا من أي شخص بحراوي يعملهم أختبار لذكائهم فدخل الصعيدي
    الأول وسأله البحراوي:حاجه بنلبسها لونها أسود وليها رباط
    فجاوب الصاعيدي:جزمه طبعآ
    فرد البحراوي عليه:شكلك هتخلينا نغير تفكيرنا في الصاعيده نادي على ذميلك ألي بره
    الصعيدي وهو خارج همس في ودان ذميله وقال له:هيسألك عن الجزمه
    سأل البحراوي الصاعيدي الثاني حاجه لونها أسود بتتألي في الزيت وبتتاكل أه هيه؟
    رد الصاعيدي:برباط يا بيه!!!
    قاله البحراوي:لأ
    رد الصاعيدي:تبجى بلغه يا بيه

..........................................
    واحد بخيل عنده اربع حيطان دهن واحده منهم باللون
    الاصفر والباقى كتب عليهم نفس اللون
    اتنين صعايده دخلوا الجيش الاول الضابط بيسئله اسمك ايه قاله
    محمدين
    سأله الضابط ايه اللى فى ايدك دى
    قاله "بندجية" رد الظابط وقال لا دى مراتك وشرفك وبلدك .
    سابه وراح للى جانبه وقاله اسمك ايه
    رد وقال حسنين
    قاله ايه اللى فى ايدك دى
    قاله مرات محمدين

بيقولك ولد صغير كل يوم يعدي على البقال يقوله عندك شيبسي يقوله البقال ايوه يقوله طيب اديني كيس لايز....اليوم اللي بعده يقوله عندك هوهوز يقوله ايوا عندي الولد يقوله طيب اديني اتنين توينكيز....و كل يوم بالشكل ده. البقال اشتكى لأبو الولد الصغير و حكاله فالاب انفعل جدا و قال للبقال: عندك عصايه؟ قاله: ايوا
    الاب قاله : اديله بالألم

مرة واحدة قاعدة مع جوزها قاللها انا بحب فيتراك قالت له و انا بحب مجدى قالها فيتراك دي مربى قالت له ومجدى ده
    عسل

واحد اشترى طبق دش ، اكبر حجم وحطه فوق السطوح.. وعلشان خايف عليه من السرقه نزل قال للحته كلها أن فيه كلب كبير جدا فوق السطوح ، فاتنين من اهل الحته خادهم الفضول .. فواحد بيقول للتاني تقدر تطلع تشوف الكلب قاله أيوه أقدر أنا مش بخاف... فطلع الراجل وشوية نزل يجري ... صاحبه بيقوله شفت الكلب قاله لا شفت الطبق اللى بياكل فيه

واحد غبى مراتة خلفت ، الدكتور مسك الطفل لقاه مش عايش ومش بيتنفس ، قال لأبوه خد ابنك وادفنة .. راح الراجل وحفر حفره ، وهو لسة هيحط الطفل لقاة بيعيط ، فقال له موت هو انت هتفهم اكتر من الدكتور....... وبعد كدة روّح البيت الدكتور قاله اية اللي اخّرك ياراجل ربنا عوضك بتوأم فمسك الراجل الطفلين وخرج السكينة وقتلهم وقال احنا مش بنقبل العوض
    مسؤل مهم راح جنينة الحيوانات بيقول للقرد انا عايزك تعجنلى عجين الفلاحة القرد مش راضى يرد
    قالوا تانى برضوة مش راضى يرد
    قالوا المسؤل انتا مبتردش لية
    قالوا اعجن ازاى هو انتا خليت فيها دقيق

دكتور مجانين اخد المجانين بتوعه ووداهم البحر قال يمكن حد مع جمال الطبيعة ربنا يشفيه المجانين وهما
    فى البحر الى بيلعب فى الراملة بالجاروف والى بيلعب بالجردل لقى واحد منهم قاعد تحت شمسية وبيبص للبحر ومش بيلعب سأله انت مش بتلعب ليه معاهم قالوا دول مجانين شوف بيعملوا ايه قال الحمد لله ربنا شفا واحد منهم قالوا انت بتبص للبحر ليه كده قالوه بتخيل لو البحر ده كله ملوخية هيكفوه عيش منين
    فلاح كل ما يحط حشيش للبقرة تاكله الفرخة ..قلها اذا اكلتيه تانى
    هنتف ريشك واحطك فى الافص .. راحت الفرخة واكلت الحشيش فنتف ريشها وحبسها فى القفص شافها الديك عريانة فى القفص سألها دعارة؟ ردت! لا حشيش
    مرة واحد صعيدى دخل محل اجهزة كهربائية دخل وقال سلام عليكو التليفزيون دة بكام رد الراجل وقالة مش بنبيع لصعايدة الصعيدى اتغاظ وصمم انة لازم يشترى التليفزيون راح حلق شنبة ولبس بدلة ودخل وقال مساء الخير لو سمحت بتبيعو التليفزيون دة بكام الراجل قالة امشى مش بنبيع لصاعيدة الصعيدى قفلت معاه انة لازم يشترى التليفزيون لبس نقاب وراح للراجل وقالة مساء الخير يا اخى بكام تبيعون هذا التليفزيون ردا الراجل وقالة امشى مش بنبيع لصاعيدة راح الصعيدى قلع النقاب وقالة انت بتعرفنى ازاى قالة عشان دى غسالة مش تليفزيون
    صعيدى شاف فى الجرايد حادثه واحد فى امريكا قتل مراته ودفنها تحت السرير والبوليس الأمريكى لم
    يكتشف ذلك الا بعد 25 سنه قام قال لنفسه يبقى انا لو عملت كده البوليس عندنا مش حيكتشف ابداً راح فعلاً قاتل مراته وحفر تحت السرير وحطها مفيش ربع ساعه والبوليس قبض عليه فتعجب قوى وسأل الظابط انتم ازاى كشفتم الجريمه بسرعه قوى كده ده فى امريكا ماكتشفوهاش الا بعد 25 سنه رد عليه الظابط اصل فى امريكا الراجل كان ساكن فى الدور الأرضى وأنت ساكن فى الدور الخامس
    واحد راكب عربية صغيرة جدا ماشى بيها فى شارع صغير و و احد تانى راكب عربية كبيرة جدا وكل واحد عاوز يعدى من الشارع حدثت خناقة كبيرة ..
    .المهم صاحب العربية الصغيرة بكل فخر قال لصاحب العربية الكبيرة:انت عارف العربية دى فيها ايه رد و قالوه لا قلوه العربية دى فيها عفريت قالو ورينى كده دعك العربية طلع منها عفريت كبير وقال:شبيك لبيك تطلب ايه قالو 2شاى و جاب الشاى المهم صاحب العربية الكبيرة أشترى العربية الصغيرة مقابل الكبيرة ودعك العربية بعد ما أشتراها و طلع العفريت قال صاحب العربية انا عاوز دهب وفلوس و عربيات رد العفريت:انا بعمل شاى بس
    مسطول راح المحكمه القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله متجوز واحده ست
    القاضى:انت بتهرج هو فى حد بيتجوز واحد راجل

المسطول:اه اختى
    مرة واحد مسطول قاعد فوق ال سطح فاطلعلوه واحد بيقوله يا سيد افندى الحق
    امك و ابوك و مراتك و عيالك ماتوا راحت فرت من عنيه الدمعة و قال هاعيش لمين و قرر انه هيرمى نفسه من فوف السطح فرمى نفسه و جه عند الدور التالت و قال لنفسه ايه ده انا ابويا و امى ميتين من زمان و جه عند الدور التانى و قال لنفسه ايه ده انا مش متجوز اساسا و جه عند الدور الاول و قال لنفسه ايه ده دا انا لالالالالالالالا دا انا مااسميش سيد اصلا
    مرة واحد مخنوف من الدنيا كلها رن جرس الباب الساعة 10 صباحا فتح الباب لقى وحدة مذيعة بتقلة ممكن نعرف بتعمل اية لما تقوم من النوم
    قال انا بقوم من ام النوم بنزل ام رجلى اروح ام الحمام افتح ام الحنفية اغسل ام وشى اروح ام الغرفة اقلع ام الترنج البس ام البنطلون انزل من ام الشقة اركب ام الاتوبيس انزل من ام الاتوبيس اروح ام الشغل وبعد ما اخلص ام الشغل ارجع ام البيت وخلاص فقالت المزيعة شكرا يا فندم ويلعن ام البرنامج اللى خلانا نشوف ام وشك

يلا بقى سلااااااااااااااام دلوقتى وكفايه لحد كده انهارده وعايز اشوف ردودكم

عضو شرفي
    الصورة الرمزية حكايه

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    الحالة : حكايه غير متواجد حالياً
    تقييم المستوى : 66
    Array

بلاش تجيب سيرة الدش لوسمحت
    انا بتاع دش احترس نفسك
    ههههههههههههههه

ادارى له وزنه

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

بس كده من عنيا يا باش مهندس بس ايه رايك

عضو شرفي
    الصورة الرمزية حكايه

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

روعه قولى انتا شكل التوبيك كده احسن بالالوان ولا ايه؟

ادارى له وزنه

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

الله ينور

الله ينور عليك يا رياسه بس معلش بتاخر عليك فى الردود علشان النت بطئ وعمال يقطع

عضو شرفي
    الصورة الرمزية حكايه

بيانات الاتصال :
    تابعني :
    Array

قال ايه عندنا النت صاروخ هههههههههه مهو نيله برده
    عادى يامان ولا يهمك رد بس فالترحيب وعرفنا بيك اكتر

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الأعضاء الذين قرأوا هذا الموضوع : 0

الإجراءات : (من قرأ ؟)

لم يشاهد الموضوع أي عضو حتى الأن.