- الإهدائات >> |
قصه كان هناك شاب في مقتبل العمر وله معرفة بفتاة يحبها ...كان يخرجان مع بعض ويقضيان معظم الوقت معاً
وبعد مدة من هذه العلاقة أحست الفتاة بالملل من هذا الشاب ففكرت بطريقة لتبعده عنها..
فأتته في اليوم
وقالت له : إن أحد الشباب تقدم لخطبتي فوافق أبي عليه وانا أيضاً وافقت...
قال الشاب : مستحيل أن تكوني لغيري .. سأتي غداً لخطبتك من أبيك...
فقالت له : لااااا لقد وافق ابي على الشاب وأتفقنا على يوم الخطبة .. فلذا يجب ان نفترق ..
قال الشاب : لاااا لن نفترق و أنتي يجب ان تخرجي معي عندما احب ان تخرجي سأخرج صورك
وأرسلها لأبيك...
فقالت له : أرجوووووووك لا تفعل فأنت تعلم ماذا يكون لو نشرت صوري ...
قال الشاب : اذاً تخرجي معي الآن ...؟؟؟ فوافقت الشابة ... وخرجا .... وأثناء نزهتهما
مرا على المقبرة في أحد أحياء القاهرة ... فقالت الشابة : قف هنا .. فقال الشاب :
لماذا؟؟؟؟
قالت : أريد أدخل المقبرة لأقرأالفاتحة على مقبرة أمي ..
قال الشاب : لاااا لايسمح لكي بدخول المقابر لأنك فتاة ..
قالت : أرجوووووك لا تحرمني هذه الأمنية المسألة كلها عشر دقائق..
فقال: اذا أنزل معكي...
قالت : لا ليس هناك حاجة .. انتظرني في السيارة ..
دخلت الفتاة المقبرة .. وانتظر الشاب في السيارة وقتاً طويلاً...
مرت 10 دقائق.... عشرون دقيقة .......نصف ساعة...
قلق الشاب عليها فنزل من سيارتة ...
وجد حارس المقبرة على الباب فقال له الشاب : أين الفتاة ؟؟؟
التي مرت أمامك قبل قليل ؟؟؟
قال البواب : لم يمر أحد من أمامي ولن يدخل أحد من العصر ..
قال الشاب : فإذا لم تعرف فسأحضر لك الشرطة...
قال البواب : أحضر من تريد فأنا لم أرى أحد ولا تحاول تتهمني بشىء لم أفعله...
فتصل الشاب بالشرطة...
حضرت الشرطة للمقبرة وتم أنتقال الشاب والحارس لضابط التحقيق المركز ...
سمع الضابط أقوال الشاب بعد ماكشف أوراقة واعترف بعلاقتة بالفتاة ...
وسمع أيضاً أقوال حارس المقبرة........
فحتار الضابط من هذه القضية ...
وقال لن يحل هذا الخيط الاّ والد الفتاة..
طلب والد الفتاة بالمركز ....
الضابط : هل انت فلان ؟؟؟والد فلانة ؟؟؟
والد الفتاة : نعم !!! ماذا حدث ؟؟؟
الضابط : أين أبنتك ؟؟؟
والد الفتاة : توفيت منذ عامين ..لماذا؟؟؟
الضابط : مممم . اذا دلنا على قبرها لنرى القبر ونرى ماهوا الموضوع بالضبط ..
والد الفتاة : ولكن ؟؟؟
الضابط : ليس هناك حل أخر ... حتى نرضى ضمائرنا ..ويتم معرفة الحقيقة ...
ذهب الجميع للمقبرة وأمر الضابط بحفر القبر ..
حفروا القبر .....
وياالمفاجئة .... لقد كانت صدمة للجميع فقد رأوا شيئاً لا يوصف ....
انه منظرٌ غريب وعجيب !!!!!!!!!!!!!
أقترب الجميع من القبر لتأكد مما فيه أكثر ؟؟؟؟
فإذا بهم يروا...........
ماهذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صرخ الجميع صرخة عجيبة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وجدوا لوحتاً مكتوبٌ عليها.................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ان القبر الذي حفرتة غير صحيح .... رجاء حاول مرة أخرى وشكرأً!!!!!!!
هذه مع نهاية القصه فقط ...
اية الدموع دى انت/ى صدقت/ى ولا اية!!!!!!!!!!!!!!
هههههههههههههههههههههه
تسلم يا جون سينا على القصة العجيبة دي
قصدي المقلب هههههههههه
بس فعلااا فيها تراجيديا عالية اووي بالرغم من النهاية
فكك منى
بعد احداث 25 يناير
بردو فكك منى
هههههههههههههههههههههه ميرسى على القصة دى بس حرام عليك انا اتأثرت بيها اوى
مكنتش ناوى اودعك بس انت مفهمتش
ومشيت ومحاولتش تسمعنى او اسمعك
ده انا كنت لسه بكلمك وبقولك ايه فيا
صعبتها عليا معرفتش افهمك
انا ليه ساعتها مجاش فبالى كلام لحظه ماقولت سلام
ليه سكت جرالى ايه
ازاى اسيبك تمشى كده على طول
وانت اللى كنت بقول من الدنيا طلعت بيك
ده انا لو عليا ياحبيبى عاوزك هنا جمبى
ومافيش حاجه فقلبى ياريت تفهم كده
لا حبى ليك عمره انتهى ولا قولت نتفارق انت اللى بتفارق اوهام وخلقتها
انا ليه ساعتها مجاش فبالى كلام لحظه ماقولت سلام
ليه سكت جرالى ايه
ازاى اسيبك تمشى كده على طول
وانت اللى كنت بقول من الدنيا طلعت بيك بعدت ليه خليتنى اخسر اغلى حاجه فدنيتى
ليه لما اقابل حد غيرك لسه حاسس غربتى
ليه انت بس اللى فعنيا مهما اشوف دايما
ليه اللى جاى ده كان لغيرك مش عاويز اعيشه أبداا
بعدت ليه خليتنى اخسر اغلى حاجه فدنيتى
ليه لما اقابل حد غيرك لسه حاسس غربتى
ليه انت بس اللى فعنيا مهما اشوف دايما
ليه اللى جاى ده كان لغيرك مش عاويز اعيشه أبداا
بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى
ده انا راحتى بعدك فوحدتى
بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى
ده انا راحتى بعدك فوحدتى فوحدتى
مجاش فبالى قبل منك انى احب الحب ده
عملت ايه فيا ومشيت خليتنى بعدك اعيش كده
علمت قلبى حلم واحد بيك وبس بيحلمه
معرفش ينطق غير بحبك ماهو ده اللى اتعلمه
بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى
ده انا راحتى بعدك فوحدتى
بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى
ده انا راحتى بعدك فوحدتى فوحدتى فوحدتى
بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
الإجراءات : (من قرأ ؟)
لم يشاهد الموضوع أي عضو حتى الأن.
مواقع النشر (المفضلة)